Talebinizi ilgili birimimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.
Müşterilerin beklentileri her geçen gün gelişip, değişiyor. Şirketler de bu beklentileri karşılayabilmek için pazarlama stratejilerinde ve kanallarında sürekli yeniliğe gidiyor.
Müşterilerin beklentileri her geçen gün gelişip, değişiyor. Şirketler de bu beklentileri karşılayabilmek için pazarlama stratejilerinde ve kanallarında sürekli yeniliğe gidiyor. Gelişen teknolojinin etkisi ile yapay zeka teknolojisi yükseliyor ve mesajlaşma uygulamaları inanılmaz bir hızla çoğalmaya devam ediyor. Bu gelişmelerin yarattığı sinerji ile chatbot’lar günümüzde şirketler için muazzam bir pazarlama aracı haline geldi.
İlk chatbot fikri 1960'larda ortaya çıktı. Chatbot, en basit tanımıyla, yapay zekâ tabanlı teknolojilerden beslenerek sesli veya metinsel yöntemlerle müşterilerle diyalog kuran bir bilgisayara programı. Chatbot, insanların diyalog sırasındaki davranışlarının bir simülasyonu olarak da tanımlanabilir. Chatbot’lar web siteleri, mobil uygulamalar veya çağrı merkezleri aracılığıyla, genellikle müşteri ilişkileri yönetiminde kullanılıyor.
eMarketer'a göre 2019 yılı sonuna kadar dünya nüfusunun dörtte birinden fazlası chatbot uygulamalarını kullanacak. Müşteri etkileşimlerinin yüzde 85'inin 2020 yılına kadar insan olmadan yönetileceği öngörülüyor. Benzer şekilde, mobil etkileşimlerin yüzde 40'ının akıllı aracılar tarafından yönetileceği de öngörüler arasında.
Chatbot’un şirketlere sağlayacağı avantajları ise şöyle sıralayabiliriz;
Müşteriler birebir veya yüz yüze iletişim ve hatta telefon görüşmesinden ziyade sohbet etmeyi tercih ediyor. Günümüzdeki yapay zeka ve makine öğrenimi teknolojisi, chatbot'un müşterilerle daha ilgi çekici bir şekilde bağlantı kurmasına imkan tanıyor.
Chatbot’lar sadece kullanıcıların sorularını cevaplamakla kalmıyor. Aynı zamanda sohbeti yönlendirip konuyu değiştiriyor, benzer konuları öneriyor. Bu da şirketler için etkili bir pazarlama aracı olarak fayda sağlıyor.
Chatbot’lar aynı anda birden fazla müşteriye yanıt verebiliyor. Bu da personel giderlerinde maliyet avantajı yaratabilir.
Herhangi bir çağrı merkezi çalışanından farklı olarak bir chatbot uygulaması, potansiyel müşterileri filtreleyebilir ve seçtiği müşterileri satış veya pazarlama ekiplerine yönlendirebilir.
Chatbot uygulamaları sayesinde müşteriler ile etkileşimden toplanan veriler, hizmetlerin geliştirilmesine olanak sağlayabilir. Müşterilerden elde edilen geribildirimleri web sitesi veya diğer online platformları geliştirmek için kullanılabilir.
Bir chatbot uygulaması, müşteriler için yeni bir ürün hakkında değerli bilgiler sağlayabilir. Daha da önemlisi, müşterilerin yeni ürüne hızla adapte olmasına yardımcı olur.
Biz de eLogo olarak, yapay zekaya sahip katma değerli ürünümüz eLogo Chatbot ile tüm müşterilerimize gerçek zamanlı hizmet verebiliyoruz. Siz de eLogo Chatbot ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Fatura no nerede yazar?
Her fatura için tekil olarak oluşturulan bir kodlama sistemi olan fatura no Vergi Usul Kanunu’na göre, bir işletmenin dü...
Devamını Okue-Arşiv fatura görüntüleme
Dijitalleşmenin hızlanmasıyla birlikte kâğıt faturaların yerini e-Arşiv faturaları almaya başladı. Bu sistem, hem işletm...
Devamını OkuDijital dönüşüm nedir?
Dijital dönüşüm, kamu ve özel sektördeki iş süreçlerinin teknoloji desteğiyle tamamen dijital ortama taşınması anlamına ...
Devamını OkuKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya DönŞimdi Teklif Alın.
Lütfen size gönderdiğimiz doğrulama kodunu giriniz. Güvenlik kodunuz, telefonunuza gönderilen SMS'te bulunabilir.
Kod sana ulaşmadı mı? Tekrar Gönder
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya Dön
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.