Google my business yere işletmem, Google Haritalar’da işletmenizin türü veya adı aratıldığında işletmenizin arama sonuçlarında çıkmasını sağayan bir araçtır.
Google Benim İşletmem, Google Haritalar’da işletmenizin türü veya adı aratıldığında işletmenizin arama sonuçlarında çıkmasını sağayan bir araçtır. Ayrıca, Google’da ilgili bir arama yapıldığında da işletmenizin sonuç ekranında gözükmesi, arayan kişilerin önüne çıkması Google Benim İşletmem kullanılımı ile çok daha mümkündür.
Google Benim İşletmem sayesinde daha fazla insana ulaşabilir, online görünürlük kazanabilir, sosyal medya hesaplarınıza yönlendirme yapabilirsiniz. Google Benim İşletmem profiline sahip işletmeler arasında yer alarak kendinizden çok daha hızlı bir şekilde söz ettirebilir, bilinirliğinizi artırabilirsiniz.
Google Benim İşletmem, işletmenizin sunduğu hizmeti almak ya da sattığı ürünlere erişmek isteyen kişilerin sizden haberdar olmasını kolay hale getirir. Örneğin, “X bölgesinin en iyi kahvecileri” araması yapıldığında, o bölgede kayıtlı olan en yüksek puanlı kahveciler, arama sonuçlarında Google tarafından gösterilir. Böylelikle işletmenizin tanıtımı yapımış olur ve sunduğunuz hizmeti almak isteyen kişiler pratik bir şekilde adınızı ve adresinizi öğrenebilir, işletmenizin fotoğraflarını inceleyerek daha detaylı bilgi sahibi olabilir.
Bunlara ek olarak Google Benim İşletmem profili üzerinden telefon numaranızı ve eposta adresinizi paylaşarak bu iletişim kanalları üzerinden de irtibata geçmek isteyen kişilere hızlı erişim imkanı tanıyabilirsiniz. Potansiyel ziyaretçilerinizin büyük bir çoğunluğunun Google mobilde arama yaptığını göz önünde bulundurarak, tek tık ile telefon edebilmelerinin ya da eposta gönderebilmelerinin olumlu etkisini göz önünde bulundurabilirsiniz.
Google Benim İşletmem doğrulama işlemleri yalnızca birkaç basit aşamadan oluşur. İlk aşama posta kartı talebi oluşturmaktır. Bu aşamada izlemeniz gereken adımlar;
• İşletmenizin Google profiline gitmek,
• “Doğrulama yapın” seçeneğine tıklamak,
• “Posta kartı” seçeneği ile devam etmek,
• Verdiğiniz işletme adresinin hiçbir hata içermediğinden emin olmak,
• Talebi oluşturmak şeklinde sıralanabilir.
İlk aşamayı dakikalar içinde tamamlayabilirsiniz fakat ikinci aşamaya geçmek için adresinize posta ile gelecek olan kartı teslim almayı beklemeniz gerekir. Adresinize bu kart ulaştığında yapmanız gerekenler ise;
• Google Benim İşletmem hesabınıza giriş yapmak,
• “Kod” yazan yere, size kart ile iletilmiş olan 5 haneli kodu girmek,
• “Gönder” seçeneğine tıklamaktır.
Bu aşamaları takip ederken dikkat etmeniz gereken bazı husular bulunur. Bunlar arasında kodunuzu kimseyle paylaşmamak ve Google tarafından aranarak kodunuzun hiçbir şekilde sorulmayacağını aklınızda bulundurmak yer alır.
Google Benim İşletmem aracı ile ilgili olarak destek almak istediğinizde burada yer alan formu doldurarak iletişime geçebilirsiniz. Form haricinde, telefon ya da eposta üzerinden iletişime geçme ve sorulara yanıt alma imkanı bulunmamaktadır. Formda size yöneltilen soruları detaylıca yanıtlandırarak, yaşadığınız problemi net bir şekilde ifade ederek en iyi şekilde destek hizmeti alabilirsiniz.
Google ve Google Maps aramalarında işletmenizin ön plana çıkması için öncelikli olarak işletme profilinizi detaylıca ve titizlikle doldurduğunuzdan emin olmalısınız. Telefon ve eposta, sosyal medya hesapları vb. bilgiler mutlaka Google Benim İşletmem profilinde yer almalıdır.
İletişim bilgilerine ek olarak işletmenizin hem iç mekan hem de dış mekan fotoğraflarını yüklemeniz oldukça yararlı olur. Potansiyel ziyaretçi ve müşteriler işletmenize gelmeye karar vermeden önce bu fotoğrafları incelemek isteyebilir. Başlangıçta arama sonuçlarında hemen gösterilmeseniz dahi, Google Maps’te ihtiyacına yönelik detaylı bir arama yapan kişilerin karşısına listelendiğiniz ilk andan itibaren çıkmaya başlayacaksınız. Bu nedenle ne kadar fazla bilgiye ve fotoğrafa işletme profilinizde yer verirseniz, o kadar çok insanı işletmenize çekebilirsiniz.
Yukarıda bahsedilmiş olan bilgileri vermenin yanı sıra, çalışma gün ve saatlerinizi de belirttiğinizden ve doğruluğundan emin olmanız önem arz eder. İşletmenize gelmek isteyen ya da gelmeyi düşünüyor olan kişiler çalışma gün ve saatlerini bilmediğinde geri adım atabilir, bu bilgiyi sunan başka bir seçeneğe yönelebilir.
İşletmenizin Google Benim İşletmem profilini destekleyecek bir web sitesi oluşturmayı da düşünebilirsiniz. Kendi web sitesi olan işletmelerin daha profesyonel bir görünüm yarattığını unutmamak gerekir. Ancak web sitesi tasarımınızın kaliteli ve sizin tarzınızla uyumlu, yüklenme hızının yüksek ve işletmenizle ilgili tüm temel bilgileri içeriyor olmasına dikkat etmeniz büyük önem teşkil eder.
İşletmenize gelen kişilere sunduğunuz hizmetin kalitesine her zaman dikkat etmeniz de Google aramalarında üst sıralarda listelenmenize doğrudan etki eder. Gelen ziyaretçilerin yorum bırakma ve puan verme ihtimali olduğunu unutmayın. Aldığınız değerlendirmelere göre listedeki sıranız değişecektir. Google’ın “X’te kahveciler” ya da “X en iyi kahveciler” gibi armalarda yalnızca 3 işletmeyi gösterdiği de göz önünde bulundurulduğunda, listenin en üstüne çıkmaya çalışmanın önemi kendini belli etmektedir.
Bu üç işletmenin arasında giremeyenlerin ise ancak dikkatli arama yapan kişiler tarafından “Daha fazlasını gör” seçeneğine tıklandığında görünür hale geldiğini unutmamak gerekir. Bu gibi nedenlerden ötürü aldığınız puanın olabildiğince yüksek, yorumların ise olumlu içerikte olması için gayret göstermek büyük önem teşkil eder.
İşletmenizin değerlendirme sayısını artırmak ve puanını yükseltmek için çeşitli yollar izleyebilirsiniz. Öncelikli olarak hizmet kalitenizi yüksek tutmanız gerekir ancak bu her zaman yeterli olmayacaktır. Herkes Google Benim İşletmem profili olan yerel işletmelere yorum bırakmak ya da puan vermek gibi alışkanlıklara sahip olmadığı için, verdiğiniz hizmetin kalitesi görünür olmayabilir. Hatta çok daha kötüsü; bir yanlış anlaşılma ya da bir seferlik tatsız bir durum öfkeli, kalbi kırık bir müşteri tarafından yorum bırakılarak anlatılabilir ve tek değerlendirmeniz bu olursa ciddi bir sorun yaşayabilirsiniz.
Bütün bu nedenlerden ötürü, bütün müşterilerinizin işletmenizden memnun bir şekilde ayrılmasını sağlamaya ek olarak onları yorum bırakmaya da teşvik etmeniz gerekir. Bunu basitçe yorum bırakmlarını ve puan vermelerini hatırlatarak yapabilirsiniz. Ancak bunun her zaman etkili olması beklenemez, kişilerin birer hesap oluşturması gerektiği de düşünüldüğünde işler biraz zorlaşabilir.
Bu engeli aşmak için kampanyalar düzenleyebilirsiniz. Örneğin, yapılan yorum ve puanlandırma karışılığında, eğer bir ürün satıyorsanız bu ürünü ya da bir hizmet sunuyorsanız bu hizmeti indirimli bir şekilde sunabilirsiniz.
İndirim yapmak istemezseniz, müşterilerinizin sadakatini artırmaya yönelik çalışmalar yapmayı da tercih edebilirsiniz. Çünkü yalnızca bir kere gelen bir müşterinin iyi yorum bırakma ve puanlandırma yapma ihtimali, düzenli bir müşterinin puan ve yorum yapma ihtimalinden çok daha düşük olabilir. Bu noktada, gelen herkesin güvende ve rahat hissetmesini de sağlamaya yönelik çalışmalar yapabilirsiniz.
Örneğin, bir kuaför işletiyorsanız sunduğunuz ikramlar ve bekleme bölümünün rahatlığı, sunduğunuz hizmetin kalitesinin yanında sadakati artıracak unsurlar arasında yer alır. Eğer bir kafe işletiyorsanız, gelen kişilerin istediği kadar uzun kalabilmesi, çok sayıda prizin yer alması ve bilgisayar kullanımına izin veriliyor olması gibi unsurlar da sunduğunuz kahvelerin lezzetinin dahi önüne geçebilir. Bu gibi ekstralara dikkat ederek, daha sadık müşteriler kazanabilir yorum ve değerlendirme alma ihtimalinizi yukarı taşıyabilirsiniz.
e-Fatura'ya geçmenin 10 avantajı
Günümüz iş dünyasında dijital dönüşüm artık bir tercih değil, zorunluluk haline geldi. Bu dönüşümün en somut adımlarında...
Devamını OkuÇek nasıl yazılır?
Çek, günümüzde hala yaygın olarak kullanılan bir ödeme aracıdır ve farklı ihtiyaçlara yönelik çeşitli çek türleri bulunu...
Devamını OkuBekleyen provizyon ne demek?
Bekleyen provizyon, ödeme işlemiyle ilgili onayın henüz çıkmadığı ve finans kuruluşunun onay vermek için araştırmalarına...
Devamını OkuKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya DönŞimdi Teklif Alın.
Lütfen size gönderdiğimiz doğrulama kodunu giriniz. Güvenlik kodunuz, telefonunuza gönderilen SMS'te bulunabilir.
Kod sana ulaşmadı mı? Tekrar Gönder
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya Dön
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.