İşte müşteri memnuniyeti bu derece önemli; ya müşterilerinizi mutlu edecek, beklentilerini karşılayacak ve onları kazanıp bağlı müşteriler haline getireceksiniz ya da işinizi kapatacaksınız.
İşte müşteri memnuniyeti bu derece önemli; ya müşterilerinizi mutlu edecek, beklentilerini karşılayacak ve onları kazanıp bağlı müşteriler haline getireceksiniz ya da işinizi kapatacaksınız.
Araştırmalar, özellikle yeni kurulmuş, işini büyütmeye ve piyasada tutunmaya çalışan, gelişmekte olan şirketlerin müşteri memnuniyetini, daha durgun veya geliri düşen şirketlere oranla önceliklendirdiğini ortaya koyuyor.
Mutlu müşteriler şirketinizin en başarılı satış ekibi üyeleri haline gelebilir. Üstelik mevcut müşterinizi memnun etmenin maliyeti, yeni müşteri kazanmaya çalışmanızdan daha düşük.
Peki, müşteri memnuniyetini kazanmak için nelere dikkat etmelisiniz?
Müşteriniz ister başka bir şirket olsun isterse son kullanıcı, her şey müşterinizin beklentilerini çok iyi anlamak ile başlıyor. Müşteri memnuniyeti, mevcut müşterilerinizin yeniden satın alma eğilimi göstermesi ve bağlılığının en önemli ve öncü göstergelerinden biri. Güvenli, hızlı, verimli ve tasarruflu çözümler sunmak size avantaj sağlayacaktır.
Şirketlerin müşteri kazanmak ve kazandıkları bu müşterileri elde tutmak için kıyasıya rekabet içerisinde olduğu bir iş ortamında müşteri memnuniyeti sizi rekabette bir adım öne geçirecek kilit faktörlerden biri. Stratejilerinizi oluştururken birinci öncelik olarak müşteri memnuniyetini konumlandırmak sizin rakiplerinizden farklılaşmanızı sağlayacaktır.
Günümüzde müşteri kaybetmenin temel nedenleri arasında artık fiyat yer almıyor. Fiyatı son sıralara indiren ise elbette teknolojik gelişmelerin önlenemezyükselişi. Endüstri 4.0 ve dijitalleşmenin gündemin ilk sıralarını işgal ettiği bu günlerde, teknolojik gelişmelere ayak uydurup, daha hızlı, daha düşük maliyetli çözümler üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak bu kaybın engellenmesini sağlıyor.
İki ayrı müşteri düşünelim; birine tüm ERP ve yazılımlarınızla entegre olan eLogo e–Fatura uygulamasıyla hizmet veriyorsunuz. Müşterinize sizden aldığı hizmetin karşılığında hiç vakit kaybetmeden faturasını kestiniz. Sistemden doğrudan tanımlı e-Fatura kullanıcısı olan müşterinize otomatik olarak gönderdiniz, muhasebe kayıtlarınıza anında aldınız, kargo, kurye, ekstra personel gibi zorunluluklarınız olmadığı için bunu maliyetlerinize yansıtmadınız; sonuç: hizmet verdiğiniz şirket yani müşteriniz memnun… Bir de bunun tersini düşünelim; müşteriniz sizden bir hizmet aldı, siz faturanızı kullandığınız diğer fatura programında hazırlayıp kestiniz, bastınız, kargoya verdiniz, ancak birkaç gün içerisinde fatura müşterinize ulaştı, bu arada siz muhasebe kayıtlarınızı oluşturdunuz, sonuç: daha yüksek maliyet, daha fazla personel, daha fazla zaman kaybı ve muhtemelen pek de memnun olmayan müşteri…
Şimdi bu iki müşterinin yerine kendinizi koyun ve düşünün, siz hangisini tercih ederdiniz?
Bir müşteriden elde edeceğiniz gelirin ne kadar yüksek olacağı ve bunun müşterinin sizinle çalıştığı tüm süre boyunca devam etmesinin temelinde de müşteri memnuniyeti yatıyor. Başarılı şirketler müşteriden sürekli ve artan oranda gelir elde etmenin önemini anlıyor ve stratejilerini buna göre şekillendiriyor.
Mutsuz bir müşterinin, ki bu bir şirketin temsilcisi de olabilir son kullanıcı da, mutsuzluğunu en az 9 ila 15 kişiyle paylaştığını ve hatta mutsuz her 100 müşteriden en az 13’ünün bunu 20’den fazla kişiye nedenleriyle birlikte anlattığını her zaman aklınızın bir köşesinde bulundurun.
Unutmayın, müşteri memnuniyeti işinizin olmazsa olmazı ve müşterileriniz sizin en önemli önceliğiniz…
e-Fatura'ya geçmenin 10 avantajı
Günümüz iş dünyasında dijital dönüşüm artık bir tercih değil, zorunluluk haline geldi. Bu dönüşümün en somut adımlarında...
Devamını OkuÇek nasıl yazılır?
Çek, günümüzde hala yaygın olarak kullanılan bir ödeme aracıdır ve farklı ihtiyaçlara yönelik çeşitli çek türleri bulunu...
Devamını OkuBekleyen provizyon ne demek?
Bekleyen provizyon, ödeme işlemiyle ilgili onayın henüz çıkmadığı ve finans kuruluşunun onay vermek için araştırmalarına...
Devamını OkuKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya DönŞimdi Teklif Alın.
Lütfen size gönderdiğimiz doğrulama kodunu giriniz. Güvenlik kodunuz, telefonunuza gönderilen SMS'te bulunabilir.
Kod sana ulaşmadı mı? Tekrar Gönder
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya Dön
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.