Talebinizi ilgili birimimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.
Günlük hayatımızda olduğu gibi iş hayatında da dijitalleşmeye ayak uyduramayan şirketlerin başarılı olması ve piyasada tutunabilmesi gittikçe zorlaşıyor.
Günlük hayatımızda olduğu gibi iş hayatında da dijitalleşmeye ayak uyduramayan şirketlerin başarılı olması ve piyasada tutunabilmesi gittikçe zorlaşıyor. Değişen müşteri ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla dijitalleşme sürecini en hızlı şekilde tamamlayan şirketler rakiplerinin her zaman bir adım önünde olmaya devam edecek.
Şirketlerin dijitalleşmeye öncelikle arka ofislerinden başlaması, operasyonel verimliliklerini artırarak müşterilerine hem hızlı hem de düşük maliyetli bir şekilde hizmet verebilmesi lazım. Bunun için de hayata geçirilebilecek ilk uygulamalar arasında e-fatura, e-defter, e-arşiv geliyor. Peki, nedir bunlar? Gelin kısaca anlatalım…
e-Faturayla şirketinizi geleceğe taşıyın
Anonim, Limited, Gerçek ve Şahıs şirketi statüsünde bulunan tüm mükelleflerin yararlanabildiği e-Fatura uygulaması ile faturalarınızı dijital ortamda oluşturup saklayabilir, dilediğiniz zaman da kolaylıkla görüntüleyebilirsiniz.
e-Fatura; 2014’ten bu yana yıllık brüt satış hasılatı 10 milyon TL ve üzeri olan, 6/6/2002 tarihli ve 4760 sayılı ÖTV Kanununa ekli I sayılı listedeki malların imali, ithali, teslimi vb. faaliyetleri nedeniyle EPDK’dan lisans alan ve 4760 sayılı Özel Tüketim Vergisi Kanununa ekli (III) sayılı listedeki malları imal, inşa ve ithal eden mükellefler için bir zorunluluk. Düzenli olarak ciro ve sektörel bazlı olarak mükelleflik kapsamları genişletilmekte. Son yayımlanan 22.01.2022 tarihli tebliğe göre cirosu 2021 hesap dönemi için 4 Milyon, 2022 veya müteakip hesap dönemleri için brüt hasılatın 3 Milyon TL ve üzerinde olan mükellefler de bu kapsama dahil edildi. Aynı zamanda Gelir İdaresi Başkanlığı’nca belirtilen belirli sektörlerdeki faaliyet gösteren firmalar da artık e-Fatura mükellefi. Bununla beraber günlük operasyonel iş yükünden kurtularak faturalaşma sürecinde hız kazanmak isteyen işletmeler gönüllü olarak e-Fatura uygulamasına dahil olabilir.
e-Fatura uygulaması ile operasyonel maliyetlerinizde tasarruf sağlayabilir, faturalama ve muhasebe süreçlerinizi hızlandırarak zaman kazanabilirsiniz. Ayrıca e-Fatura uygulamasını iş süreçlerinize kolaylıkla entegre ederek, elektronik ortamda güvenli bir şekilde sakladığınız faturalarınıza gerektiğinde hızla ulaşabilirsiniz. Kullanıcı yönetiminde de şirketlere kolaylık sağlayan e-Fatura ile kurumsal sosyal sorumluluk anlayışınızın bir parçası olarak kâğıt kullanımını azaltarak yüzbinlerce ağacı kurtarabilirsiniz.
Tüm faturalarınızı dijitalleştirin, maliyetlerinizi azaltın
İş süreçlerini hızlandırmak, kolaylaştırmak, maliyetlerini düşürmek ve rekabette bir adım öne geçmek isteyen tüm şirketlerin kullanabileceği e-Arşiv uygulaması ile, e-Fatura mükellefi olmayan müşterilerinize ve nihai tüketicilere kestiğiniz faturaları dijital ortamda göndermenin ve saklamanın kolaylığını yaşayabilirsiniz.
e-Arşiv fatura düzenleyerek, yeni nesil ÖKC zorunluluğunu ortadan kaldırırken, e-posta/SMS özelliğiyle faturalarınızı alıcılarınıza otomatik olarak göndererek zaman ve maliyet tasarrufu sağlayabilirsiniz. E-Arşiv uygulaması ile faturalarınızı geriye dönük olarak rahatlıkla sorgulayabildiğinizden, süreçlerinizi de kolaylaştırmış olursunuz. Ayrıca, hızlı ve güvenli gönderim imkanı ile gelen/giden fatura kaybını da ortadan kaldırabilirsiniz. Bütün bunlara ek olarak, faturalarınıza ekleyebileceğiniz reklam içerikleri ile şirketinizin pazarlama faaliyetlerine de destek olabilirsiniz.
Ticari defterleriniz artık güvende
e-Defter uygulaması ile şirketler Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerini dijital ortamda oluşturup, Gelir İdaresi Başkanlığı’na kolaylıkla ve hızlı bir şekilde gönderebildiği gibi, güvenli bir şekilde saklayarak dilediği zaman görüntüleyebiliyor.
e-Defter geçiş hadleri ise şöyle açıklanabilir; Öncelikle 2021 yılında vergi dönemleri içerisinde 4 milyon TL ve üstü vergi borcu çıkan gerçek ve tüzel mükellefler 1 Ocak 2023 tarihine kadar e-Defter'e geçmek zorundadır. 2022 yılı ve bunu takip eden vergi dönemlerinde 3 milyon TL ve üzeri bir vergi mükellefiyeti bulunanların 1 Ocak 2024 tarihine kadar, Gayrimenkul ve motorlu taşıt işiyle uğraşıp 2020 ve 2021 yılında 1 milyon TL brüt gelir elde edenlerin 1 Ocak 2023'e kadar, 2021 ve sonrasındaki dönemde 10 milyon TL üzeri vergi mükellefiyeti bulunanlar e-Defter uygulamasına 1 Ocak 2023'e kadar, e-Ticaret işiyle uğraşıp 2020 ve 2021 yılında 1 milyon TL brüt gelir elde edenlerin 1 Ocak 2023 ve 2022 döneminde 500 bin TL brüt gelir elde edenlerin 1 Ocak 2024 tarihine kadar e-Defter uygulamasına geçmesi gerekmektedir. Şirketlerin tam bölünme, birleşme ya da başka değişikliklerden dolayı ortaya çıkan yeni sahipleri eğer vergi mükellefi ise e-Defter uygulamasına geçmeleri zorunludur. e-Fatura mükellefi olan tüm gerçek ve tüzel kişilerin aynı zamanda e-Defter mükellefi de olduğu unutulmamalıdır.
e-Defter uygulamasına geçerek, çeşitli operasyonel maliyetlerde tasarruf sağlarken, defter kayıtlarınızı dijital ortamda saklayarak güvenliğini de sağlamış olursunuz. E-Defter uygulamasında kullanılan uluslararası standartlardaki XBRL teknolojisi ile şirketinizde raporlama işlemlerinizi kolaylaştırırken aynı zamanda defterlerinize dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden ulaşarak hayatınızı da kolaylaştırabilirsiniz. Bunların yanı sıra, e-Defter uygulamasının Gelir İdaresi Başkanlığı'nın mevcut standartlarına uyumlu ve değişen mevzuata göre güncellenen yapısıyla işlemlerinizi güvenle takip etme imkanına da kavuşursunuz.
Unutmadan; eLogo e-Fatura ve e-Arşiv uygulamaları şirketlerin tüm ERP ve yazılımlarıyla entegre olabiliyor.
Lehtar nedir, çeşitleri nelerdir?
Lehtar, sözleşme ya da hukuki işlem sonucunda kendisine hak tanınan kişi veya kurumdur. Sigorta poliçeleri, çekler, tapu...
Devamını OkuAsgari geçim indirimi
AGİ olarak da kısaltılan asgari geçim indirimi, genel olarak çalışanların yaşam standartlarını iyileştirmeyi amaçlar. İn...
Devamını OkuVergi borcu yoktur yazısı
Vergi mükelleflerinin vergi dairesine olan herhangi bir borcunun bulunmadığını gösteren resmi bir belge olan ve çeşitli ...
Devamını OkuKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya DönŞimdi Teklif Alın.
Lütfen size gönderdiğimiz doğrulama kodunu giriniz. Güvenlik kodunuz, telefonunuza gönderilen SMS'te bulunabilir.
Kod sana ulaşmadı mı? Tekrar Gönder
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya Dön
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.