Kapat

Çoklu Lokasyon'da kullanım

Çoklu Lokasyon'da kullanım

Eğer aynı ticari sistem içerisinde çalışan işyerleri varsa bir adet LogoConnect Banka alınması yeterlidir. Örnek: her işyeri aynı Tiger Enterprise’a bağlanıp çalışıyorsa, tek bir LogoConnect Banka alınması yeterlidir. Ancak her lokasyonda bağımsız ticari ürünler kullanılıyorsa, her bir lokasyon/şube için ayrı LogoConnect Banka almanız gerekmektedir.

  • 23.02.2022

    Logo Connect Banka Nedir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Logo Connect Banka Ne Tür Faydalar Sağlayabilir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Connect Banka hangi bankalar ile çalışır?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Connect Banka kullanmak için bankaya ödeme yapılması gerekir mi?

    Devamını oku
  • Dijital
    07.12.2023

    Muhasebe kodları

    Muhasebe kodları genel olarak finansal işlemlerin takibini ve düzenlenmesini kolaylaştıran kodlardan oluşur. İşletme defterindeki gelir, gider ya da transfer ile varlıklar, yükümlülükler ve fon bakiyesi gibi bir işlemde kaydedilen faaliyet türünü tanımlar. Muhasebe kodları hem muhasebe verilerinin raporlanmasını kolaylaştırır hem de finansal işlemlerin sisteme girilmesini mümkün hale getirir.

    Devamını oku
  • Dijital
    30.11.2023

    Islak imza nedir?

    Islak imza kavramı hem günlük hayatta hem de hukuki sonuç doğuran iş ve işlemler sırasında oldukça yaygın bir şekilde kullanılır. Islak imza ifadesi ile anlatılmak istenen, gerçek bir kişinin kalem ya da benzeri bir araç kullanarak bir kâğıda doğrudan imzasını atmasıdır.

    Devamını oku
  • Dijital
    30.11.2023

    KEP adresi nedir?

    Kayıtlı Elektronik Posta kelimelerinin baş harflerinden oluşan KEP kısaltması özellikle elektronik ortamda güvenlik konusunda önemli fonksiyonlar üstlenir. Kişi ya da kuruluşların bilinen elektronik posta adreslerinin standart fonksiyonları yanında bazı ilave bilgileri güvenli olarak sunar.

    Devamını oku
Size nasıl yardımcı olabiliriz? Size nasıl yardımcı olabiliriz?