Teklif alın
Kapat

Çoklu Lokasyon'da kullanım

e-Fatura
e-Arşiv

Çoklu Lokasyon'da kullanım

Eğer aynı ticari sistem içerisinde çalışan işyerleri varsa bir adet LogoConnect Banka alınması yeterlidir. Örnek: her işyeri aynı Tiger Enterprise’a bağlanıp çalışıyorsa, tek bir LogoConnect Banka alınması yeterlidir. Ancak her lokasyonda bağımsız ticari ürünler kullanılıyorsa, her bir lokasyon/şube için ayrı LogoConnect Banka almanız gerekmektedir.

  • 23.02.2022

    Logo Connect Banka nedir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Logo Connect Banka ne tür faydalar sağlayabilir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Connect Banka hangi bankalar ile çalışır?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Connect Banka kullanmak için bankaya ödeme yapılması gerekir mi?

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Pazaryeri entegrasyonu

    Günümüz dijital dünyasında e-ticaretin hızla büyümesiyle birlikte pazaryeri entegrasyonu önemli bir hale gelmiştir. Birçok işletme ürünlerini sadece kendi internet sitelerinde değil, aynı zamanda popüler pazaryerlerinde de satışa sunuyor. Pazaryeri entegrasyonu ise bir işletmenin farklı pazaryerlerinde bulunan satış kanallarını tek bir platform üzerinden yönetmesine olanak tanıyor.

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Shopier nedir, Shopier'de nasıl satış yapılır?

    Shopier, bireysel veya kurumsal üyelik oluşturarak internet üzerinden satış yapmanızı sağlayan bir e-ticaret platformudur. Kullanıcılar, sanal bir dükkan oluşturup, çeşitli ürünler satmak için bu platformu kullanabilirler. Shopier, anlaşmalı kargo hizmetleri ile gönderilerinizi kolayca yönetmenizi sağlar. Müşterilerin Shopier'e üye olmasına gerek kalmadan kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapmalarına olanak tanır.

    Devamını oku
  • Dijital
    28.03.2025

    Temel fatura iptali nasıl yapılır?

    Elektronik fatura sistemleri, işletmelerin muhasebe süreçlerini dijitalleştirerek daha hızlı ve güvenilir hale getirmektedir. e-Fatura ve GİB e-Arşiv fatura sistemleri, işletmelerin kağıt fatura kullanımını azaltırken maliyetleri düşürmelerine de yardımcı olur. Ancak zaman zaman yanlış kesilen veya iptal edilmesi gereken faturalar olabilir. Bu bağlamda temel fatura iptali, belirli kurallar çerçevesinde gerçekleştirilen bir işlemdir.

    Devamını oku