AYDINLATMA METNİ
Logo Elektronik Ticaret Hizmetleri A.Ş. (“E-Logo”), potansiyel satış danışmanlığı ve iş ortaklığı fırsatlarını değerlendirebilmek adına, üçüncü firma/kişilerin www.elogo.com.tr (“Web Sitesi”) üzerinden E-Logo satış danışmanlığı ve iş ortaklığı konusundaki talep, başvuru ve görüşlerini (hepsi beraber “Başvurular” olarak anılacaktır) kabul etmekte ve E-Logo’ya iletebilmeleri amacıyla kolaylaştırıcı bir erişim imkanı sunmaktadır.
Bu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) kapsamında, Başvuru imkânının ve Web Sitesi’nin kullanıcılara sunumu sırasında E-Logo’nun veri sorumlusu sıfatıyla hareket ettiği hallerde, Kanun’un 10. maddesine uygun olarak, gerçek kişilere (“Veri Sahibi”), kişisel verilerinin toplanma, işlenme, saklanma, korunma ve imha süreç, şekil ve amaçları ile Kanun uyarınca haklarına ve haklarını kullanma yöntemlerine ilişkin bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmıştır.
Veri Sorumlusu: Logo Elektronik Ticaret Hizmetleri A.Ş.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
MERSİS No: 0609040803800019
Ticaret Sicil No: 12693
Tel: +90 (262) 679 80 00
Web Sitesi: www.elogo.com.tr
1. Kişisel Veriler
Kanun hükümleri uyarınca, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgi kişisel veridir. Web Sitesi üzerinden E-Logo’ya Başvuru’nuzu iletmeniz için ad, soyad, telefon numarası, e-posta adresi, adres, faaliyet gösterilen sektör kapsamındaki Kişisel Verileriniz Web Sitesi’ne iletilmiş, açıklanmış, kaydedilmiş olabilir.
2. Kişisel Verilerinizi Hangi Amaçlarla İşliyoruz?
Kanun Kapsamında İşleme
Tarafınızdan Web Sitesi’ne iletilmiş, açıklanmış, kaydedilmiş veya Web Sitesi’nin çalışma prensipleri gereği otomatik olarak veya üçüncü taraf kuruluşlardan toplanan Kişisel Verilerinizi, Kanun’un 5. maddesi uyarınca “(i) sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ii) ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki sebeplerine dayanılarak tamamen veya kısmen otomatik yollarla işleyebilmekteyiz.
Bu kapsamda Kişisel Verileri;
gibi Web Sitesi üzerinde sağlanan iletişim imkanları, hizmetler ve bunların sunulmasıyla ilgili amaçlar doğrultusunda kullanabiliriz, işleyebiliriz, saklayabiliriz, veri tabanlarında tasnif edebiliriz, Başvuru ve bu kapsamda Websitesi’nde sunulan hizmetlerin amaçlarıyla uyumlu olarak kullanabiliriz, mevzuata uygun olarak üçüncü şahıslarla paylaşabiliriz, veri tabanındaki verilerden yararlanabiliriz.
Bu maddede belirlenen amaçlar ve kapsam dışında kullanılmamak kaydı ile çevrimiçi ve çevrimdışı olarak toplanan bilgiler gibi farklı yöntemlerle veya farklı zamanlarda toplanan bilgileri eşleştirebilir ve bu bilgileri üçüncü taraflar gibi başka kaynaklardan alınan bilgilerle birlikte kullanabiliriz.
3. İşlenen Kişisel Verilerinizi Kimlere Hangi Amaçlarla Aktarıyoruz?
Kişisel verilerinizi, yukarıda 2. maddede belirtilen amaçlar doğrultusunda aşağıdaki kişi/firmalara aktarabiliriz;
4. Kişisel Veri Toplama Yöntemlerimiz ve Toplamamızın Hukuki Sebepleri Nelerdir?
Kişisel Verilerinizi; bizzat tarafınızdan Başvuru formunun doldurulması, Web Sitesi üzerinden e-Logo ile iletişim sağlanması ve/veya Kişisel Verilerin Korunması, Saklaması ve İmhası Politikamızın, Kanun’un ve ilgili sair mevzuatın düzenlemelerine uygun olarak, yazılı ve/veya elektronik yollardan toplayabiliyor ve işleyebiliyoruz. Toplanan Kişisel Veriler; yazılım, bulut, merkezi sunucu, Şirketimizin fiziki kayıtları üzerine ve/veya Web Sitesi veri tabanına kaydedilebilmektedir.
5. Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Veri Sahibi olarak Şirketimize başvurarak kendinizle ilgili;
. Verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
· Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
· Verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
· Yurt içinde veya yurt dışında Verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
· Verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini ve bu kapsamda yapılan işlemin Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
· Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde Verilerin silinmesini veya yok edilmesini ve bu kapsamda yapılan işlemin Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
· İşlenen Verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
· Verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,
haklarına sahipsiniz.
Ancak Kanun’un 28/2. maddesi hükmü gereği aşağıdaki hallerde zararın giderilmesini talep etme hakkınız hariç yukarıda sayılan haklarınızı kullanamazsınız:
· Kişisel veri işlemenin suç işlenmesinin önlenmesi veya suç soruşturması için gerekli olması.
· İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş kişisel verilerin işlenmesi.
· Kişisel veri işlemenin kanunun verdiği yetkiye dayanılarak görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarınca, denetleme veya düzenleme görevlerinin yürütülmesi ile disiplin soruşturma veya kovuşturması için gerekli olması.
· Kişisel veri işlemenin bütçe, vergi ve mali konulara ilişkin olarak Devletin ekonomik ve mali çıkarlarının korunması için gerekli olması.
Haklarınızı kullanmak istemeniz durumunda, taleplerinizi içeren başvuru formunu; yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP), güvenli elektronik imza, mobil imza ya da tarafınızdan Şirketimize daha önce bildirilen ve Şirketimiz sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresiniz vasıtasıyla Şirketimize iletebilirsiniz.
Yazılı başvurularda, Türkçe doldurduğunuz ıslak imzalı formu, şirketimizin “Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli” adresine noter aracılığıyla gönderebilir veya aynı adrese bizzat ya da vekili aracılığıyla elden ulaştırabilirsiniz.
Yukarıda belirtilen diğer yollarla (elektronik olarak) yapılacak başvurularda, formu Türkçe olarak doldurup, aşağıda belirtilen adreslerimize gönderebilirsiniz:
Kayıtlı Elektronik Posta (KEP): …………….…………………………..
E-mail: ………………………………………………………………..…….
Kimliğinizi tevsik edici belgelerin, varsa talebinizi destekleyici belgelerin, bu hakkınızı vekiliniz aracılığıyla kullanmak istemeniz durumunda, özel yetkiyi içeren noter onaylı vekaletname suretinin formun ekinde iletilmesi zorunludur.
Form ile gönderilen talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak cevaplandırılacaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kurul tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
Başvuruda; bilgilerin eksik veya yanlış paylaşılması, talebin açık ve anlaşılır bir şekilde dile getirilmemiş olması, talebi destekleyici nitelikteki belgelerin hiç veya gereği gibi iletilmemesi, vekil suretiyle yapılan başvurularda vekaletname suretinin eklenmemesi gibi durumlarda, taleplerinizi karşılamakta güçlük yaşayabiliriz ve araştırma sürecinde gecikmeler olabilir. Bu nedenle haklarınızın kullanımında bu hususlara riayet etmeniz önem arz etmektedir. Aksi durumda yaşanacak gecikmelerden şirketimiz sorumlu olmayacaktır. Hatalı, gerçeğe/hukuka aykırı, kötüniyetli başvurular karşısında şirketimizin yasal hakları saklıdır.
Logo Grubu Şirketleri Kişisel Veri Politikasını görmek için tıklayınız.
Şirketinize ve ihtiyaçlarınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
I. Genel Koşullar
1. Üyelik: entegrator.logo.com.tr 'den (“LOGO”) alışveriş yapabilmek için üyelik şartı konabilir. Üyelik şartı halinde üye olduktan sonra istenildiği zaman alışveriş yapılabilir. Doğru üyelik numarası ve şifre kullanılarak yapılan işlemler, üye tarafından yapılmış sayılır ve kural dışı işlemler nedeniyle her türlü sorumluluk üyeye aittir.
2. Sipariş: Sipariş verebilmek için: Sisteme giriş yaptıktan sonra, Sipariş vermek istenen ürünün Ürün Detayı kısmına tıklanarak ürün bilgisi, fiyat, ödeme seçenekleri, teslim ve benzeri bilgilerin yer aldığı ürün bilgisi ekranına ulaşabilir. Bu kısımda seçilen ürünün varsa tüm taksit/ödeme seçenekleri ve taksit/ödeme oranları Ödeme Seçenekleri tablosunda görülebilir. Bu ekranda siparişin ilk adımı olan Satın Al butonuna tıklanmalıdır. Yeni açılacak pencerede alışveriş sepeti ve var ise içindeki diğer ürünler adet, özellik, KDV, İndirim detayları ve siparişin ayrıntılı tutarları görülebilir. Devam tuşu ile ilerlendiğinde Üye olurken/Sipariş aşamasında girilmiş olan Fatura ve Teslimat adresi ile “satış sözleşmesi” çıkmaktadır. Taksit adedi (varsa), ödeme/kredi kartı seçenekleri bu sayfada seçilmektedir. Tüm bilgileri tamamladıktan sonra ekrana gelen Devam butonu tıklanmalıdır. entegrator.logo.com.tr'den 7 gün 24 saat alışveriş yapılabilir. Alışveriş işlemi tamamlandıktan sonra ekrana bir “alındı belgesi” gelecektir. Siparişinizin kabul edildiğine dair otomatik e-posta, siparişinizin işleme konulduğu bilgisi, size bildirilecektir. Bu e-postanın alımıyla ilgili aksaklık olması halinde müşteri hizmetleri entegrator.logo.com.tr adresine e-posta atılabilir veya 0 262 679 80 00 numaralı telefondan müşteri hizmetleri aranabilir. Ürün detayı kısmında yer alan teknik veya insani hatalara dayalı sipariş verilmiş olsa bile entegrator.logo.com.tr ’nin siparişleri iptal etme hakkı saklıdır.
3. Ürün Detay Bilgileri/Güncelleme: Site tümüyle on-line çalışmaktadır. Stok ve fiyat bilgileri sürekli güncellenmektedir. Fiyatların geçerlilik süresi belirtilen süre ve/veya stoklarla sınırlıdır. Verilen tüm bilgiler, yapılan alıntılar tanıtım amaçlıdır. entegrator.logo.com.tr içeriği, fotoğrafları, görselleri ve fiyatları haber vermeden değiştirme hakkına sahiptir. Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından entegrator.logo.com.tr sorumlu tutulamaz.
4. Siparişin Teyidi: Üye/Müşteri, entegrator.logo.com.tr sipariş/sözleşme konusunu oluşturan ürün/ürünlerin esaslı nitelikleri, özellikleri, vergiler dahil satış fiyatı, ödeme ve teslimat şekli ile tedarik ve teslim sürelerine ilişkin bilgileri okuyup ürün/ürünler/hizmetler hakkında tüm bilgilere sahip olduğunu/edindiğini ve bu detay bilgiler doğrultusunda elektronik ortamda satın almaya/alışverişe ilişkin onayı verdiğini kabul ve beyan eder. LOGO’dan alışveriş yapan müşteri burada yazılı tüm hükümleri ve koşulları ve Satış Sözleşmesi'ni elektronik ortamda okuyup, kabul etmiş ve teyit etmiş sayılır. Burada/Satış Sözleşmesi'nde yazılı koşullarda düzenlenmemiş hususlarda 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri uygulanır.
5. Özel Koşullar: 18 yaşından küçükler entegrator.logo.com.tr'den alışveriş yapamaz. LOGO belli ürünler için alıcı kitlesini belirleme ya da bir takım özel kısıtlamalar getirme hakkını saklı tutar.
6. Mücbir Sebepler: Siparişin onaylandığı tarihte var olmayan ve taraflarca önceden ön görülmeyen, tarafların kontrolleri dışında meydana çıkan ve gelişen, taraflardan herhangi birinin burada yazılı üstlenmiş olduğu borç ve sorumluluklarını zamanında, kısmen ya da tamamen yerine getirmelerine engel olan (tabii afet, savaş, terör, ayaklanma, mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli mahiyette arıza...) gibi haller mücbir sebep sayılacaktır. Mücbir sebebe maruz kalan taraf diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecek ve mücbir sebebin devamı sırasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. Mücbir sebep halinin 30 (otuz) gün devam etmesi halinde tarafların sözleşmeyi/siparişi iptal hakkı saklıdır.
II. Ödeme
LOGOstore üzerinden ödeme yapmanız; işbu genel satış koşullarını, entegrator.logo.com.tr adresinde bulunan web sitesi kullanım, güvenlik ve gizlilik koşullarını, reklam verme koşulları vb. koşul-kurallarla hizmet satın alma sözleşmesindeki şartları okuduğunuz ve kabul ettiğiniz anlamına gelir.
1. Ödeme Seçenekleri: entegrator.logo.com.tr alışveriş kredi kartı ile yapılır. LOGO, kredi kartı dışında EFT/banka havalesi ya da başka ödeme seçenekleri sunabilir ya da var olan ödeme biçimlerini iptal edebilir. Ödeme koşullarından birini kullanarak ödeme yapmanız, söz konusu ödeme kaynağını kullanmaya yetkili olduğunuzu onayladığınız anlamına gelmektedir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, kredi kartı hesabından sipariş tutarı kadar para blokesinin yapılmasına müteakip entegrator.logo.com.tr yetkililerinin gerekli incelemeyi yaparak aktifleştirdiği andır. Burada belirtilenler ya da entegrator.logo.com.tr tarafından açıklananlar dışında ödemeli gönderi ya da posta çeki yoluyla ödeme kabul edilmez.
2. Kredi Kartıyla online ödeme Tüm VISA, Mastercard ve diğer kredi kartlarıyla güvenli bir şekilde ödeme (on-line olarak) yapılabilir. Üyelerin, alışverişlerinde kredi kartı bilgilerinin üçüncü şahıslar tarafından görülmesini engelleyen güvenlik sistemleri kullanılmaktadır. entegrator.logo.com.tr alışveriş yapan üyelerle ilişkin hiçbir müşteri kredi kartı bilgisini sisteminde saklamamaktadır. Aynı gün içinde, aynı kredi kartı ile en fazla dört ayrı alışveriş işlemi yapılabilmektedir. Güvenlik nedeni ile sipariş sırasında kredi kartının üç haneli güvenlik kodunun (CVC Numarası) girilmesi istenilecektir. Güvenlik kodu kredi kartının arkasında, imza hanesinde bulunan kredi kartı numarasından sonra yer alan üç rakamdır. Alışveriş onaylandığında alışveriş tutarı (vergi ve diğer masraflar dâhil) ödeme için kullanılan kredi kartından tahsil edilir. Ödeme yapılan kredi kartının alışverişi yapan üyeye ait olması zorunlu değildir. Kredi kartına taksit, kart ve bankaya göre değişebilmektedir. Alışveriş sırasında taksit seçeneği olup olmadığı ve varsa sayısı hakkında ayrıca bilgi verilmektedir. Ödeme sırasında kredi kartı ödemesi farklı nedenlerden dolayı onaylanmayabilir. Limit aşımı, hatalı bilgi girişi, kullanım tarihinin geçmesi, güvenlik kodunun yanlış ya da eksik girilmesi, onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması, kayıp/çalıntı ihbarlı kart olması gibi nedenlerle “provizyon alınamadı’’ mesajı alınmaktadır. Ödeme onayının başarısız olduğu, tamamlanmadığı anlamına gelen bu mesaj üzerine kart bilgilerinin 3. şahıslarla paylaşılmadan ilgili banka ile bağlantı kurulmalıdır. Ödemenin herhangi bir sebeple onaylanmaması, yasa dışı kart kullanımı ve üye ile banka arasındaki kredi ilişkisinden dolayı entegrator.logo.com.tr herhangi bir sorumluluğu yoktur. Alışverişte/Ürün/Hizmet alımında entegrator.logo.com.tr nin alım anındaki cari fiyatları geçerlidir. Ödeme işleminin LOGO tarafından teyit edilmesinin ardından, faturanız kesilecek ve işlem sırasında belirtmiş olduğunuz adresinize iadeli taahhütlü olarak gönderilecektir. Belirtmiş olduğunuz adres bilgisinin güncel, doğru olduğunu ve bu adrese yapılacak tebligatların geçerli olacağını kabul ve beyan etmektesiniz. LOGO, hukuka aykırı fiillerin varlığı veya şüphesi durumunda, ödeme bilgilerinizi kamu kurumları veya ihlalle ilgili olduğunu düşündüğü 3. kişilerle paylaşabilir.
III. Teslimat
1. Teslim: Teslimatlar yalnızca siparişte belirtilen biçimde, belirtilen adrese ve ödemeyi yapan kişiye/üyeye/müşteriye yapılır. Fatura ödemeyi yapan kişi adına düzenlenir. Teslimatın doğru ve zamanında yapılabilmesi müşterinin vermiş olduğu adresin doğruluğuna ve açıklığına bağlıdır. Adresin doğru verilmesinden müşteri/üye sorumludur.
2. Teslim Süresi/Hizmet Başlangıç Zamanı: LOGO, ödeme işlemi tamamlandıktan ve ilgili miktar Logo hesabına geçtikten sonra siparişinizi Hizmet Sağlayıcı/Üretici firmaya iletecek ve Hizmet Sağlayıcı/Üretici firma tarafından ödeme konusu hizmet verilmeye başlanacaktır. Teslimata/hizmete siparişin onaylanmasına/işleme alınmasına/aktifleştirilmesine ve ödemenin yapılmasına müteakip derhal başlanacaktır. Teslimat şekline ya da ürününün niteliğine göre farklı teslim süreleri onaylanan siparişte yazılı koşullara tabidir. Hafta sonu yapılan/onaylanan siparişler sisteme bir sonraki haftanın ilk günü yapılmış gibi kaydedilir.
3. Stok Durumu: Siparişin onaylanmasından sonra tedarikçi/servis/erişim sağlayan firmalardan kaynaklanan sorunları nedeniyle olası gecikmeler müşteriye vermiş olduğu iletişim bilgileri yoluyla iletilir. Siparişin verilmesi sırasında iletişim bilgilerinin doğru verilmemesinden ya da meydana gelecek değişiklikler nedeniyle müşteriye ulaşılamamış olmasından entegrator.logo.com.tr sorumlu tutulamaz.
4. Yukarıda belirtilen ödeme seçenekleri dışında, aksi belirtilmemiş oldukça teslimat sırasında ödeme/adreste ödeme ya da elden ödeme şeklinde bir ödeme biçimi yoktur. Belirtilen şekilde bir ödeme yapılmamalıdır.
IV. İptal/İade/Garanti
1. Yasal Haklar: Bu genel koşullarda yazılı hükümler entegrator.logo.com.tr 'ye özel olup entegrator.logo.com.tr’ nin iade ve iptal koşullarını yansıtmaktadır. Burada yazılı entegrator.logo.com.tr özel koşullar Müşterinin/Üyenin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen haklarınızı etkilemez.
2. Özel Taahhüt Olmaması: entegrator.logo.com.tr burada yazılı koşullar ve yasada tanınmış uyulması zorunlu emredici haklar dışında özel bir iade taahhüdü yoktur. Özel ya da ürün bazlı kampanyalarda kampanya koşulları geçerlidir.
3. Garanti: entegrator.logo.com.tr satın alınan ürün ve hizmetler için entegrator.logo.com.tr dışındaki üretici/ithalatçı ve sağlayıcı firmaların garantisi altında olan ürün ve hizmetler ile yasal olarak garanti kapsamında kabul edilen ürünler dışında özel bir garanti taahhüdü yoktur. Garanti süresi, garantisi olan ürün ve hizmetlerde üretici/ithalatçı ve sağlayıcının tanımış olduğu süreyle sınırlıdır. Garanti koşullarının tespiti için ürünle birlikte sunulan varsa garanti belgesi, tanıtma kılavuzu ya da ürün broşürleri dikkatlice incelenmelidir. Eğer varsa garanti kapsamında ortaya çıkabilecek arızalar için ilgili üretici/ithalatçı ya da sağlayıcı firmalara başvurulmalıdır.
4. Cayma Hakkı: Müşterinin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin siparişin onayından ya da ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek siparişten/alışverişten/sözleşmeden cayma hakkı bulunmakta olup müşterin bu hakkını kullanması durumunda entegrator.logo.com.tr cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren malı geri almayı taahhüt etmektedir. İade için satın alınan ürün, kullanılmadan, varsa ürün ve ambalajı tahrip edilmeden/bozulmadan teslim alındığı tarihinden itibaren yedi (7) gün içerisinde teslim alındığı şekliyle(ürünle birlikte verilen hediye, promosyon, aksesuar, montaj elemanları, ambalaj, orijinal kutu teslim edilmelidir) iade edilebilir. İade, ürünün sevk irsaliyesi, ürün faturası aslı ve iade sebebini içeren bir yazı ile faturada yer alan adrese yapılır. İadeye ilişkin irsaliyesi ve fatura aslı ulaşmayan ürünlerin iade alınmayacaktır. İadeye ilişkin masraflar müşteriye aittir. entegrator.logo.com.tr üzerinden elektronik ortamda anında satılan, sağlanan ve sunulan ürün ve hizmetlerle müşteriye anında teslim edilen mallar ile müşterinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin cayma hakkı kullanılamaz. Bu tür mal ve hizmetlere ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir.
5. Şikayet ve Başvurular: Müşteri, satın alınan mala ilişkin şikâyet ve itirazları konusundaki başvurularını, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilir.
6. İade: Aksi belirtilmediği sürece entegrator.logo.com.tr üzerinden elektronik ortamda satılan, sağlanan ve sunulan ürün ve hizmetlerde iade kabul edilmez.
7. İadeye Konu Olmayacak Ürünler: Telif/lisans hakkı içeren ürünlerin iadesi ancak orijinal ambalajının açılmamış, bozulmamış olması koşuluyla mümkün olup bunun dışındakilerde yalnızca aynı ürünle değişim yapılır.
8. Ayıp: Üye/Müşterinin 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda yer alan ayıplı ürün/ayıplı hizmetlere ilişkin yasal hakları saklı olup kullanımı yasada belirtilen koşullar tabidir.
9. Değişiklik ve Takibi: entegrator.logo.com.tr, herhangi bir zamanda önceden haber vermeksizin satış koşullarında değişiklik yapma ya da ek koşullar getirme hakkına sahiptir. entegrator.logo.com.tr'nin satış koşullarında değişiklik yapma hakkı saklı olduğundan, her alışveriş/kullanım öncesinde koşullarının düzenli olarak takibi ve okunması gereklidir. Bu site ve servislerini, yapılabilecek bu tarz bir değişiklikten sonraki kullanım ya da alışveriş yapılması söz konusu değişiklilerin kabul edildiği anlamını taşır. entegrator.logo.com.tr, önceden haber vermeksizin, genel olarak site yayına son verme, kapatma, sitede yer alan bütün içeriği, servisleri ve benzeri unsurları kısmen ya da tamamen değiştirme, kullanım dışı bırakma hakkını saklı tutmaktadır.
10. Kayıtlar: Satış Koşullarından doğabilecek ihtilaflarda LOGO’nun defter ve iletişim logları dahil her türlü bilgisayar kayıtlarıyla LOGO tarafından müşterilere yapılan e-mail, faks bildirimleri kesin ve münhasır delil teşkil eder.
11. Uygulanacak Hükümler: Sitenin kullanımıyla ilgili çıkabilecek ihtilaflarda Türkiye Cumhuriyeti Kanunları uygulanır.
12. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri: Satış koşullarına ilişkin doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde İstanbul (Merkez) Mahkemeleri ile İcra Müdürlükleri yetkili olacaktır.
13. Bilgi ve İletişim: Satış Koşullarına ilişkin sorularınız için entegratorlukhizmetleri@logo.com.tr adresine yazarak daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş
Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Teknopark No: 609 41480 Gebze, Kocaeli
Telefon: 0 262 679 80 00
Faks: 0 262 679 80 80
entegrator.logo.com.tr
entegratorlukhizmetleri@logo.com.tr