Talebinizi ilgili birimimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.
Başarılı bir marka oluşturmanın temel taşlarından biri de kurumsal kimlik oluşturma sürecidir. Kurumsal kimlik, bir markanın kimliğini oluşturan tüm görsel ve sözlü unsurları tanımlar. Logo, renkler, web sitesi ve daha pek çok unsur kurumsal kimlik tasarımı konusunda önemlidir. Ayrıca kurumsal kimlik tasarımı yapmak markanın tutarlı bir şekilde kendini temsil etmesine olanak tanır.
Başarılı bir marka oluşturmanın temel taşlarından biri de kurumsal kimlik oluşturma sürecidir. Kurumsal kimlik, bir markanın kimliğini oluşturan tüm görsel ve sözlü unsurları tanımlar. Logo, renkler, web sitesi ve daha pek çok unsur kurumsal kimlik tasarımı konusunda önemlidir. Ayrıca kurumsal kimlik tasarımı yapmak markanın tutarlı bir şekilde kendini temsil etmesine olanak tanır. Tüketicilerle bağ kurmayı daha kolay hale getiren kurumsal kimlik tasarımı hem strateji oluşturmaya hem de rekabetçi bir avantaj sağlaması açısından önemlidir.
Markanın hedef değerlerini ve hedef kitlesini anlamayı gerektiren bu süreç tüketiciler üzerinde kalıcı bir etki bırakma konusunda da etkili olacaktır. Markanın güçlü bir kimliğe sahip olması ve tutarlı bir iletişim stratejisi izlemesi için “Kurumsal kimlik tasarımı nedir?” konusunda önemli noktaları bir araya getirdik.
Kurumsal kimlik tasarımı nedir?
Bir şirketin ya da kuruluşun görsel kimliğini oluşturması ve kendini tanımlayabilmesi için kurumsal kimlik tasarımı gerekir. Bu tasarım süreci şirketin logosundan renk paletine ve tipografi kullanımından kartvizitlere kadar tüm detayları kapsar. Ayrıca kurumun web sitesi tasarımı ve dijital ortamdaki varlığı da kimlik tasarımının en önemli noktası olarak belirtilir. Markanın benzersizliğini ve kimliğini yansıtabilmesi için “Kurumsal kimlik tasarımında neler var?” konusunda temel unsurlar şu şekilde açıklanabilir:
Kurumsal kimlik tasarımı, markanın bir bütün olarak algılanmasını ve kendini güçlendirerek tüketicisine güven vermesini çok daha kolay bir hale getirir. Ayrıca müşterilerle bağ kurmayı ve müşterilerde sadakati artırmaya yardımcı olan önemli bir unsurdur. Bu süreç en verimli ve başarılı bir şekilde uygun bir strateji çerçevesinde yürütüldüğünde marka istediği başarıyı elde edebilir. Her bir adım markanın profesyonelliğini gösterebilmesi için önemlidir.
Kurumsal kimlik tasarımında e-Dönüşüm neden önemlidir?
Teknoloji çağına girilen günümüzde her bir unsur dijital ortamda da yer almalıdır. Sağlık hizmetlerinden eğitime ve hizmet sektörüne kadar geniş bir çerçevede dijital dönüşüm kendini gösterir. Markalar ve kurumlar dijital ortamda var oldukları sürece çok daha geniş bir kitleye hitap edebilirler. Ayrıca geleneksel yöntemlerin artık günümüzde yetersiz kalması nedeniyle kurumsal dönüşüm dijital ortamda da kendini göstermelidir. Dijitalleşme ve internetin rolünün artmasıyla kurumsal kimlik tasarımında çevrimiçi varlık güçlendirilir.
e-Dönüşüm, şirketlerin yalnızca basılı ve geleneksel malzemelerle kendini güçlendirmeye çalışmasını değil dijital ortamda da gelişmesini sağlar. Sosyal medya, web siteleri ve diğer tüm dijital platformlar üzerinde kurumlar kendini tutarlı bir şekilde temsil edebilmelidir. Ayrıca internetin her yere ulaşabilmesi sayesinde kurumlar küresel erişim avantajı elde eder. Farklı kültürler ve coğrafyalara kendini tanıtabilen kurumlar bilinirliklerini artırır.
Dijital iletişim araçları sayesinde müşterilerle hızlı ve en etkili şekilde iletişim kurulabilir. Bu sayede müşteri memnuniyeti ve bağlılığı artış gösterir. Kurumlar veri analitiği yaparak müşteri davranışları hakkında değerli veriler elde edebilir. Böylelikle eksik ve güçlü yönlerini görerek müşterilerine daha iyi bir deneyim sunabilir. Aynı zamanda e-Dönüşüm ile şirketler rekabet avantajı da kazanır. Rakipler arasında öne çıkan bir kurumsal kimlik, marka algısını güçlendirerek müşterilerin tercih ettiği bir marka haline gelmeyi destekler. Şirketler kendini sürekli olarak yenileyebilir ve değişen pazar koşullarına uyum sağlar. Böylelikle marka yenilikçi bir tasarımla varlığını sürdürür.
Kurumsal kimlik tasarımında strateji
Uygun planlanan ve yönetilen strateji sonucunda markalar geniş kitlelere ulaşabilir ve müşteri deneyimini artırarak rakipleriyle en iyi şekilde mücadele edebilir. Marka algısını güçlendirmek ve şekillendirmek için kurumsal dönüşüm ve strateji konusunda bazı anahtar noktalar yer alır. Bunların başında marka değerini yansıtan bir kimlik yer alır. Örneğin, yenilikçi ve modern bir imaj yansıtmak isteyen bir marka bu değerleri yansıtacak kimlik oluşturmalıdır.
Hedef kitleyi doğru seçmek ve bu kitleye uygun stratejiler geliştirmek istenen başarının temel anahtarlarından biridir. Hedef kitlenin beklentileri, tercihleri ya da ihtiyaçları göz önünde bulundurularak kimlik oluşturulmalıdır. Ayrıca kurumsal kimlik tasarımında tercih edilen strateji rekabet üstünlüğü sağlama konusunda da başarılı olmalıdır. Seçilen strateji, markanın benzersiz değer önerilerini belirlemeli ve kimlik tasarımında bu değer önerileri görsel olarak iletilmelidir.
Tutumlu bir imaj sergileyen kurumlar, tüketicilerin gözünde iyi bir imaj sergileyebilir. Seçilen strateji, marka tutarlılığı ve bütünlüğünü korumayı amaçlamalıdır. Farklı kanal ve iletişim araçlarında tutarlı bir şekilde kendin temsil eden kurumlara olan güven artar. Ayrıca kurumlar, müşterileriyle duygusal açıdan bağ kurabilmelidir. Kurumsal kimlik tasarımında tercih edilen ögeler duygusal etki yaratmalı ve böylelikle marka sadakatini de artırabilmelidir. Marka, tüketiciyle iletişimini bu şekilde etkili olarak gerçekleştirebilir.
Lehtar nedir, çeşitleri nelerdir?
Lehtar, sözleşme ya da hukuki işlem sonucunda kendisine hak tanınan kişi veya kurumdur. Sigorta poliçeleri, çekler, tapu...
Devamını OkuAsgari geçim indirimi
AGİ olarak da kısaltılan asgari geçim indirimi, genel olarak çalışanların yaşam standartlarını iyileştirmeyi amaçlar. İn...
Devamını OkuVergi borcu yoktur yazısı
Vergi mükelleflerinin vergi dairesine olan herhangi bir borcunun bulunmadığını gösteren resmi bir belge olan ve çeşitli ...
Devamını OkuKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya DönŞimdi Teklif Alın.
Lütfen size gönderdiğimiz doğrulama kodunu giriniz. Güvenlik kodunuz, telefonunuza gönderilen SMS'te bulunabilir.
Kod sana ulaşmadı mı? Tekrar Gönder
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
Logo Yazılım Sanayi ve Ticaret A.Ş. (“Logo” veya “Şirket”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu aydınlatma metni ile, www.elogo.com.tr internet sitesinde bulunan bilgi talebi formu aracılığıyla tarafımızla iletişime geçtiğiniz durumlarda kişisel verilerinizi nasıl işlediğimiz hakkında sizi bilgilendirmeyi amaçlıyoruz. Logo, kişisel verilerinizin işlenmesi bakımından veri sorumlusu olarak hareket etmektedir.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 5. ve 6. maddeleri, kişisel veri işlemenin hukuki sebeplerini düzenlemektedir. Bilgi talebi formu aracılığıyla kişisel verilerinizin hangi amaçlar ve hukuki sebeplerle işlendiğini aşağıda bulabilirsiniz:
Kişisel verileriniz, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebeplerine dayalı olarak aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:
Kişisel verileriniz, ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebebine dayalı olarak aşağıdaki amaçla işlenecektir:
Bu aydınlatma metninde belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında; kimlik, iletişim, çalıştığınız firma ismi, işlem güvenliği, iletişime geçtiğiniz konu ve soru, öneri, talep ve şikayetlerinize ilişkin kişisel verileriniz işlenmektedir.
Kişisel verilerinizi üçüncü taraflara aktarırken Kanun’un 8. maddesinde belirtilen kurallara uygunluk sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıda yer alan taraflara, belirtilen amaçlarla aktarılır:
Hizmet Aldığımız Şirketler ve İş Ortaklarımız: Üçüncü taraflardan hizmet alımı süreçlerinin yürütülmesi (örneğin; elektronik ileti gönderimi için izin vermiş olmanız halinde, ticari elektronik ileti gönderiminin yapılabilmesi kapsamında hizmet alınması) ile iş ortaklığı yaptığımız kişilerle ilgili ürün veya hizmetin sunulabilmesi kapsamında bilgi paylaşımı yapılması.
Yetkili Kişi, Kurum ya da Kuruluşlar: Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi.
Adli ve İdari Makamlar: Adli ve idari takip işlemlerinin ve uyuşmazlık çözümlerinin yerine getirilmesi.
Kişisel verileriniz, internet sitemizde sunulan bilgi talebi formunun doldurulması aracılığıyla otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplanmaktadır. Kişisel verilerinizi, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması ve ilgili kişinin açık rızasının bulunması hukuki sebeplerine dayalı olarak işliyoruz.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarınca kişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklarınız bulunmaktadır:
Haklarınızı kullanmak için: Lütfen taleplerinizi içerir dilekçenizi aşağıdaki adrese posta yolu ile ya da daha önce bize bildirmiş olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden kvkk1@logo.com.tr e-posta adresine gönderiniz. Haklarınızı kullanmak için ayrıca Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemleri de tercih edebilirsiniz. Talebiniz en kısa sürede ve en geç otuz gün içerisinde yanıtlanacaktır.
Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. No:609 Gebze/Kocaeli
Sayfaya Dön
Bu internet sitesinde yer alan tüm içerikler, ziyaretçilere bilgi verilmesi amacıyla hazırlanmış olup tavsiye amacı taşımaz. Logo sitede yer alan bilgilerin doğruluğu, güncelliği ve kullanılması konusunda herhangi bir güvence sunmaz. İlgili bilgiler kullanılmadan önce ilgili konu hakkında bir profesyonelle ile görüşülmesi tavsiye edilir. Logo bu sitede yer alan içerikler sebebiyle doğabilecek zararlar bakımından sorumluluk kabul etmez. Lütfen siteyi ve sitedeki bilgileri kullanmadan önce Kullanım Koşulları’nı okuduğunuzdan emin olunuz.