Kapat

e-Belge Transfer

eLogo’da sakladığınız e-Defter’lerinizi e-Belge Transfer portali üzerinden, güvenli ve kolay şekilde bankalarla paylaşabilirsiniz. Paylaşılan e-Defterler, finansal ihtiyaçlarınız için analiz edilip size özel, avantajlı bankacılık ürünlerine erişiminizi sağlar.

e-Belge Transfer nedir?

e-Defterlerinizi ebelgetransfer@elogo.com.tr adresinden seçtiğiniz bankalarla, kendi belirleyeceğiniz tarih aralığı için paylaşabilirsiniz. Dilediğiniz zaman verdiğiniz izinleri iptal edebilir veya iznin kapsamını genişletip daraltabilirsiniz. Zamandan ve işgücünden tasarruf sağlayarak size özel bankacılık ürünlerine erişebilirsiniz.

  • e-Belge Transferi nasıl yapılır?

    e-Defter Saklama hizmetini kullanan eLogo kullanıcıları, e-Belge Transfer portalini kullanarak verilen izin kriterlerine göre anlaşmalı bankalar ile e-defter kopyalarını paylaşabilmektedir. E-Defter Saklama hizmetini eLogo Sipariş Portalından satın alarak kullanmaya başlayabilirsiniz.
    e-Belge Transfer portaline eLogo sipariş portaline giriş bilgileriniz ile girebilirsiniz.

    e-Belge Transfer'in avantajları nelerdir?

    Kolay Erişim
    Bankacılık ürünlerine zaman ve çaba harcamadan ulaşabilirsiniz.

    Avantajlı Bankacılık
    Daha avantajlı ve size özel bankacılık hizmetlerine erişim sağlayabilirsiniz

    Veri Güvenliği
    Verilerinizi güvenli bir şekilde, izin verdiğiniz ölçüde bankalara aktarabilirsiniz.

    Finansal Sağlık
    Banka tarafından daha iyi tanınmanız sağlanarak finansal sağlığınızı iyileştirebilirsiniz.

e-Belge Transfer nasıl kullanılır?

e-Belge Transfer portaline eLogo sipariş portaline giriş bilgileriniz ile girebilirsiniz.

  • e-Defter uygulamasını kimler kullanabilir?

    eLogo e-Defter veya eLogo e-Defter Saklama hizmeti kulllanan müşteriler e-Belge Transfer portalini kullanabilir.

  • Kullanım Detayları

    e-Belge Transfer portali ile Garanti BBVA’ya e-Defterlerinizi aktarabilirsiniz. Diğer bankalar ile entegrasyon sürecimiz devam etmektedir.

  • e-Belge Transfer ücretlendirmesi nasıldır?

    e-Belge Transfer hizmetinden ücretsiz yararlanabilirsiniz.

e-Belge Transfer ile birlikte ne kullanıyorlar?

e-Defter

2011 yılında hayata geçirilen Elektronik Defter uygulaması, 6762 sayılı Türk Ticaret Kanunu'na ("TTK") göre ticari defter tutma yükümlülüğü bulunan kişilerin, yevmiye defteri ve defter-i kebir defterlerini TTK ve 213 sayılı Vergi Usul Kanunu'nda (“VUK”) ticari defterler için öngörülen hükümlerinden bağımsız olarak elektronik ortamda kayıt altına almalarını sağlamıştır. Ticari defterlerin elektronik ortamda tutulmasına imkan tanıyan e-Defter uygulaması, GİB tarafından yönetilen bir uygulamadır.

Detaylı İncele

e-Fatura

e-Fatura, faturaların internet bağlantısı kullanılarak elektronik ortamda veri format ve standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen ve elektronik belge biçiminde düzenlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasında dolaşımını güvenli ve sağlıklı bir biçimde sağlamak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından oluşturulan uygulamadır.

Detaylı İncele

e-Defter Saklama

e-Defter Saklama hizmetiyle e-defterinizi otomatik olarak GİB ile paylaşın, zaman kaybı yaratan operasyonel iş süreçlerini geride bırakın.

Detaylı İncele

Formumuzu doldurun, sizi arayalım

Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun e-Dönüşüm çözümleri hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun, satış temsilcilerimiz sizi arasın!

Talebiniz Alındı

Talebinizi ilgili birimimize ilettik. En kısa sürede size dönüş yapacağız.

Talebiniz alınmıştır, en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz? Size nasıl yardımcı olabiliriz?