Teklif alın
Kapat

e-Mutabakat çözümünü kullanmaya nasıl başlayabilirim?

e-Fatura
e-Arşiv

e-Mutabakat çözümünü kullanmaya nasıl başlayabilirim?

BA, BS ya da Cari Bakiye mutabakatları için kendi sisteminiz üzerinden aldığınız excel formatını e-Mutabakat sistemine şablon olarak girebilir, sonrasında excel dosyaları herhangi bir özelleştirme yapmadan direkt olarak e-Mutabakat uygulamasına aktarıp kullanıma hemen başlayabilirsiniz.

  • 23.02.2022

    e-Mutabakat uygulamasının avantajları nelerdir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    e-Mutabakat uygulamasında neden eLogo'yu tercih etmeliyim?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Bütün müşterilerime e-Mutabakat göndermem mümkün mü?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    e-Mutabakat gönderimini nasıl yapacağım?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Birden fazla kişiye mutabakat gönderebilir miyim?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Mutabakat yapacağım firmaların da eLogo e-Mutabakat kullanıcısı olması zorunlu mudur?

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Pazaryeri entegrasyonu

    Günümüz dijital dünyasında e-ticaretin hızla büyümesiyle birlikte pazaryeri entegrasyonu önemli bir hale gelmiştir. Birçok işletme ürünlerini sadece kendi internet sitelerinde değil, aynı zamanda popüler pazaryerlerinde de satışa sunuyor. Pazaryeri entegrasyonu ise bir işletmenin farklı pazaryerlerinde bulunan satış kanallarını tek bir platform üzerinden yönetmesine olanak tanıyor.

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Shopier nedir, Shopier'de nasıl satış yapılır?

    Shopier, bireysel veya kurumsal üyelik oluşturarak internet üzerinden satış yapmanızı sağlayan bir e-ticaret platformudur. Kullanıcılar, sanal bir dükkan oluşturup, çeşitli ürünler satmak için bu platformu kullanabilirler. Shopier, anlaşmalı kargo hizmetleri ile gönderilerinizi kolayca yönetmenizi sağlar. Müşterilerin Shopier'e üye olmasına gerek kalmadan kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapmalarına olanak tanır.

    Devamını oku
  • Dijital
    28.03.2025

    Temel fatura iptali nasıl yapılır?

    Elektronik fatura sistemleri, işletmelerin muhasebe süreçlerini dijitalleştirerek daha hızlı ve güvenilir hale getirmektedir. e-Fatura ve GİB e-Arşiv fatura sistemleri, işletmelerin kağıt fatura kullanımını azaltırken maliyetleri düşürmelerine de yardımcı olur. Ancak zaman zaman yanlış kesilen veya iptal edilmesi gereken faturalar olabilir. Bu bağlamda temel fatura iptali, belirli kurallar çerçevesinde gerçekleştirilen bir işlemdir.

    Devamını oku