Kapat

Yeni hesap açma sürecinde neler değişti?

e-Fatura
e-Arşiv

Yeni hesap açma sürecinde neler değişti?

Yeni aktivasyon sürecinde;

Tek elektronik sözleşme imzalayarak birden fazla hizmet açılabilmektedir.

Aynı anda birden fazla hizmet aktif hale getirilebildiği gibi hizmetlerden bazıları ileri tarihli bazıları hemen aktif hale getirilebilmektedir.

Hizmet yada Hizmetlerin aktif hale getirildiği veya hangi tarihlerde aktifleştirildiği bilgisi https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden kontrol edilebilmektedir.

Firmanın hangi hizmetleri aldığı ve hangi hizmetlerin aktifleştirildiği bilgisi https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden kontrol edilebilmektedir.

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından hesap açma işlemlerine verilen YANITLAR https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden anlık kontrol edilebilmektedir.

  • 21.12.2021

    efatura.elogo.com.tr giriş bilgilerim ne zaman iletilecek?

    Devamını oku
  • 21.12.2021

    İndirdiğim sozlesme.exe dosyasını daha sonra çalıştırabilir miyim?

    Devamını oku
  • 21.12.2021

    Hizmet aktivasyonu yapabilmek için hizmetlerin hangi Hizmet Durumunda olması gerekiyor?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    Hesap kapama yapabilmek için hizmet durumunun ne olması gerekiyor?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    GIB’den Onay Bekliyor ne anlama gelmektedir?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    İleri tarihli imzalama işlemi yapıldığında saat seçimi zorunlu mudur?

    Devamını oku
  • Dijital
    26.12.2024

    Scale Up ve Start Up arasındaki fark nedir?

    İş dünyasında sıklıkla karşılaşılan start up ve scale up terimleri, yeni girişimlerin büyüme süreçlerini tanımlarken önemli ayrımlara işaret eder. Girişimcilik ekosisteminde önemli bir yere sahip olan bu iki kavram, bir işletmenin hangi aşamada olduğunu anlamak için kritik bilgiler sunar. Yeni bir iş fikriyle yola çıkan start up’lar, yenilikçi yaklaşımlar ile mevcut bir ihtiyaca çözüm getirmeyi hedefler. Ancak iş dünyasında uzun vadeli başarıya ulaşmak için sadece yaratıcı bir fikir yeterli olmayabilir.

    Devamını oku
  • Dijital
    15.12.2024

    İş planı nasıl hazırlanır?

    Bir işin başarılı olabilmesi için yalnızca sağlam bir fikir yeterli olmayabilir. Doğru strateji planlama ve uygulanabilir hedefler de en az fikir kadar önem taşır. Tam da bu noktada etkili bir iş planı hazırlamak, bir işletmenin yol haritası olarak devreye girer. İş planı hazırlama yalnızca işletmenin nasıl çalışacağına dair bir kılavuz olmakla kalmaz, aynı zamanda gelecekteki büyüme fırsatlarını, karşılaşabilecek zorlukları ve bu zorlukların üstesinden nasıl gelinebileceğini belirleyen önemli bir belgedir.

    Devamını oku
  • Dijital
    13.12.2024

    Resmi tatil hesaplama

    Mesai saatleri dışında kalan resmi tatillerde kimi işletmelerin iş devamlılığı sağlaması gerekebilir. Böyle durumlarda resmi tatil mesai hesaplaması işçi ve işverenlerin bilmek istediği şeyler içinde kendine yer bulur. Çalışanların tatil günü olarak değerlendirmediği ve işlerine devam ettikleri bu günler bayram mesaisi gibi kavramlarla tanımlanabilir. Resmi tatil ve bayram günlerindeki bu mesailer işçi ve işveren tarafından önceden yapılan sözleşmelerle belirlenmiş durumda olur.

    Devamını oku