Teklif alın
Kapat

Yeni hesap açma sürecinde neler değişti?

e-Fatura
e-Arşiv

Yeni hesap açma sürecinde neler değişti?

Yeni aktivasyon sürecinde;

Tek elektronik sözleşme imzalayarak birden fazla hizmet açılabilmektedir.

Aynı anda birden fazla hizmet aktif hale getirilebildiği gibi hizmetlerden bazıları ileri tarihli bazıları hemen aktif hale getirilebilmektedir.

Hizmet yada Hizmetlerin aktif hale getirildiği veya hangi tarihlerde aktifleştirildiği bilgisi https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden kontrol edilebilmektedir.

Firmanın hangi hizmetleri aldığı ve hangi hizmetlerin aktifleştirildiği bilgisi https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden kontrol edilebilmektedir.

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından hesap açma işlemlerine verilen YANITLAR https://efatura.elogo.com.tr/ adresinden anlık kontrol edilebilmektedir.

  • 21.12.2021

    efatura.elogo.com.tr giriş bilgilerim ne zaman iletilecek?

    Devamını oku
  • 21.12.2021

    İndirdiğim sozlesme.exe dosyasını daha sonra çalıştırabilir miyim?

    Devamını oku
  • 21.12.2021

    Hizmet aktivasyonu yapabilmek için hizmetlerin hangi Hizmet Durumunda olması gerekiyor?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    Hesap kapama yapabilmek için hizmet durumunun ne olması gerekiyor?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    GIB’den Onay Bekliyor ne anlama gelmektedir?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    İleri tarihli imzalama işlemi yapıldığında saat seçimi zorunlu mudur?

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Pazaryeri entegrasyonu

    Günümüz dijital dünyasında e-ticaretin hızla büyümesiyle birlikte pazaryeri entegrasyonu önemli bir hale gelmiştir. Birçok işletme ürünlerini sadece kendi internet sitelerinde değil, aynı zamanda popüler pazaryerlerinde de satışa sunuyor. Pazaryeri entegrasyonu ise bir işletmenin farklı pazaryerlerinde bulunan satış kanallarını tek bir platform üzerinden yönetmesine olanak tanıyor.

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Shopier nedir, Shopier'de nasıl satış yapılır?

    Shopier, bireysel veya kurumsal üyelik oluşturarak internet üzerinden satış yapmanızı sağlayan bir e-ticaret platformudur. Kullanıcılar, sanal bir dükkan oluşturup, çeşitli ürünler satmak için bu platformu kullanabilirler. Shopier, anlaşmalı kargo hizmetleri ile gönderilerinizi kolayca yönetmenizi sağlar. Müşterilerin Shopier'e üye olmasına gerek kalmadan kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapmalarına olanak tanır.

    Devamını oku
  • Dijital
    28.03.2025

    Temel fatura iptali nasıl yapılır?

    Elektronik fatura sistemleri, işletmelerin muhasebe süreçlerini dijitalleştirerek daha hızlı ve güvenilir hale getirmektedir. e-Fatura ve GİB e-Arşiv fatura sistemleri, işletmelerin kağıt fatura kullanımını azaltırken maliyetleri düşürmelerine de yardımcı olur. Ancak zaman zaman yanlış kesilen veya iptal edilmesi gereken faturalar olabilir. Bu bağlamda temel fatura iptali, belirli kurallar çerçevesinde gerçekleştirilen bir işlemdir.

    Devamını oku