Close
Teklif Alın

Talebiniz alınmıştır, en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.

Kapat

Faturam Hata Aldı, Tekrar Gönderebilir Miyim?

Faturam Hata Aldı, Tekrar Gönderebilir Miyim?

LogoConnect programında, e-Fatura sekmesi altında “e-Fatura Gönder” butonuna tıklayıp “Onaylanacak” sekmesine gelin. Herhangi bir alana sağ tıklayıp “Filtrele” seçeneğini seçin. Açılan pencerede, solda “Filtreler” listesinde “e-Fatura Durumu” filtresini açın. Kırmızı çarpı işaretli satırları üzerlerine çift tıklayarak yeşil hale getirin ve “Tamam” deyin. Fatura karşınıza çıkacaktır. Zarftaki faturaları ayrı ayrı seçip gönderebilirsiniz.

Size nasıl yardımcı olabiliriz? Size nasıl yardımcı olabiliriz?
eLogo Çevrimiçi