Kapat

Faturam hata aldı, tekrar gönderebilir miyim?

e-Fatura
e-Arşiv

Faturam hata aldı, tekrar gönderebilir miyim?

LogoConnect programında, e-Fatura sekmesi altında “e-Fatura Gönder” butonuna tıklayıp “Onaylanacak” sekmesine gelin. Herhangi bir alana sağ tıklayıp “Filtrele” seçeneğini seçin. Açılan pencerede, solda “Filtreler” listesinde “e-Fatura Durumu” filtresini açın. Kırmızı çarpı işaretli satırları üzerlerine çift tıklayarak yeşil hale getirin ve “Tamam” deyin. Fatura karşınıza çıkacaktır. Zarftaki faturaları ayrı ayrı seçip gönderebilirsiniz.

  • 14.02.2022

    GIB durum kodları nelerdir? Hangi hatada ne yapmalıyım?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    Gelen e-Faturaya, kağıt faturalarda olduğu gibi 8 gün içerisinde itiraz hakkım devam ediyor mu?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    e-Fatura'da sehven bir sıra numarası atlanmış ve o numaraya hiç fatura kesilmemişse ne olur?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    e-Fatura’yı nasıl iptal edebilirim?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    Temel ve ticari fatura senaryosu arasındaki fark nedir?

    Devamını oku
  • 14.02.2022

    Temel senaryoda e-Faturayı nasıl iptal edebilirim?

    Devamını oku
  • Dijital
    26.12.2024

    Scale Up ve Start Up arasındaki fark nedir?

    İş dünyasında sıklıkla karşılaşılan start up ve scale up terimleri, yeni girişimlerin büyüme süreçlerini tanımlarken önemli ayrımlara işaret eder. Girişimcilik ekosisteminde önemli bir yere sahip olan bu iki kavram, bir işletmenin hangi aşamada olduğunu anlamak için kritik bilgiler sunar. Yeni bir iş fikriyle yola çıkan start up’lar, yenilikçi yaklaşımlar ile mevcut bir ihtiyaca çözüm getirmeyi hedefler. Ancak iş dünyasında uzun vadeli başarıya ulaşmak için sadece yaratıcı bir fikir yeterli olmayabilir.

    Devamını oku
  • Dijital
    15.12.2024

    İş planı nasıl hazırlanır?

    Bir işin başarılı olabilmesi için yalnızca sağlam bir fikir yeterli olmayabilir. Doğru strateji planlama ve uygulanabilir hedefler de en az fikir kadar önem taşır. Tam da bu noktada etkili bir iş planı hazırlamak, bir işletmenin yol haritası olarak devreye girer. İş planı hazırlama yalnızca işletmenin nasıl çalışacağına dair bir kılavuz olmakla kalmaz, aynı zamanda gelecekteki büyüme fırsatlarını, karşılaşabilecek zorlukları ve bu zorlukların üstesinden nasıl gelinebileceğini belirleyen önemli bir belgedir.

    Devamını oku
  • Dijital
    13.12.2024

    Resmi tatil hesaplama

    Mesai saatleri dışında kalan resmi tatillerde kimi işletmelerin iş devamlılığı sağlaması gerekebilir. Böyle durumlarda resmi tatil mesai hesaplaması işçi ve işverenlerin bilmek istediği şeyler içinde kendine yer bulur. Çalışanların tatil günü olarak değerlendirmediği ve işlerine devam ettikleri bu günler bayram mesaisi gibi kavramlarla tanımlanabilir. Resmi tatil ve bayram günlerindeki bu mesailer işçi ve işveren tarafından önceden yapılan sözleşmelerle belirlenmiş durumda olur.

    Devamını oku