Teklif alın
Kapat

e-Mutabakat uygulamasının avantajları nelerdir?

e-Fatura
e-Arşiv

e-Mutabakat uygulamasının avantajları nelerdir?

Zaman tasarrufu sağlar. Çabuk cevap alma olanağı ile iş süreçlerini hızlandırır. Kağıt, kargo, arşivleme gibi maliyetleri düşürür. Kağıt kullanımını ortadan kaldırarak çevreye katkıda bulunur. Mutabakatlarla ilgili uyuşmazlıklar online olarak her yerden anında çözülebilir. Gelen cevapların sisteme kaydedilmesi takibi kolaylaştırır. Hızlı ve kolay veri aktarımı ile iş yükü hafifler.

  • 23.02.2022

    e-Mutabakat yöntemini kimler kullanabilir?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    e-Mutabakat çözümünü kullanmaya nasıl başlayabilirim?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Bütün müşterilerime e-Mutabakat göndermem mümkün mü?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    e-Mutabakat uygulamasında neden eLogo'yu tercih etmeliyim?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    e-Mutabakat gönderimini nasıl yapacağım?

    Devamını oku
  • 23.02.2022

    Birden fazla kişiye mutabakat gönderebilir miyim?

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Pazaryeri entegrasyonu

    Günümüz dijital dünyasında e-ticaretin hızla büyümesiyle birlikte pazaryeri entegrasyonu önemli bir hale gelmiştir. Birçok işletme ürünlerini sadece kendi internet sitelerinde değil, aynı zamanda popüler pazaryerlerinde de satışa sunuyor. Pazaryeri entegrasyonu ise bir işletmenin farklı pazaryerlerinde bulunan satış kanallarını tek bir platform üzerinden yönetmesine olanak tanıyor.

    Devamını oku
  • Dijital
    22.04.2025

    Shopier nedir, Shopier'de nasıl satış yapılır?

    Shopier, bireysel veya kurumsal üyelik oluşturarak internet üzerinden satış yapmanızı sağlayan bir e-ticaret platformudur. Kullanıcılar, sanal bir dükkan oluşturup, çeşitli ürünler satmak için bu platformu kullanabilirler. Shopier, anlaşmalı kargo hizmetleri ile gönderilerinizi kolayca yönetmenizi sağlar. Müşterilerin Shopier'e üye olmasına gerek kalmadan kredi kartı veya banka kartı ile ödeme yapmalarına olanak tanır.

    Devamını oku
  • Dijital
    28.03.2025

    Temel fatura iptali nasıl yapılır?

    Elektronik fatura sistemleri, işletmelerin muhasebe süreçlerini dijitalleştirerek daha hızlı ve güvenilir hale getirmektedir. e-Fatura ve GİB e-Arşiv fatura sistemleri, işletmelerin kağıt fatura kullanımını azaltırken maliyetleri düşürmelerine de yardımcı olur. Ancak zaman zaman yanlış kesilen veya iptal edilmesi gereken faturalar olabilir. Bu bağlamda temel fatura iptali, belirli kurallar çerçevesinde gerçekleştirilen bir işlemdir.

    Devamını oku